سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه؟


87/9/14 ::  4:21 صبح

جوک های غضنفر


قبرکن
غضنفر قبر کن بوده، یه روز داشته یه مرده را خاک می کرده که یهو مرده زنده میشه و
همه فرار می کنن. بعد از یکی دو دقیقه غضنفر داد می زنه: برگردید برگردید، نترسید،
کشتمش..

اگر آب نبود
به غضنفر میگن اگه آب نبود چی می شد؟ میگه شنا یاد نمی گرفتیم در نتیجه همه خفه
میشدیم..


خربزه
غضنفر با یه تهرانی و یه اصفهانی با هم میرن یه خربزه میخرن. میگن هر کی که امشب
شیرین ترین خواب رو دید اون خربزه رو بخوره. صبح که بیدار میشن تهرانیه میگه من
دیشب خواب دیدم تو مسابقه دو شرکت کردم و نفر اول شدم. اصفهانیه میگه من خواب دیدم
با تمام فامیل رفتیم یک جائیکه همه جور خوراکی ها بود و مفت مفت بود و ما همینجور
می تونستیم بخوریم. میبینن غضنفر هیچی نمیگه، میگن تو چی خواب دیدی، میگه: والله من
هر کاری کردم خوابم نمی برد، ساعت 3 بلند شدم خربزه رو خوردم..

خرچنگ
به غضنفر میگن با خرچنگ جمله بساز می گه :کره خر, چنگ ننداز..
 
 
 
روش های شیر دادان به فرزندان
مادر تهرانی: کامی بیا می می
عربه: حسون تعال پستون مادره
لره: گرگعلی بیو گیتو بخور
************ **
ترکه بعد از عملیات داشته شهدا رو جمع و توی پلاستیک می کرده بین شهدا یه زخمی بوده
که به زحمت میگه من زخمی هستم شهید نشدم ترکه میگه بیا برو توی پلاستیک شهید شدی
بدبخت داغی نمیفهمی
 
************ **
معلم: الفبای فارسی رو بگو ببینم. شاگرد: الف – ب – پ – ت – ث – چهار – پنج – شش –
هفت... معلم: الفبای انگلیسی رو بگو ببینم. شاگرد: ا – بی – سی – چهل – پنجاه – شصت
– هفتاد... معلم: الفبای یونانی رو بگو ببینم. شاگرد: آلفا – بتا – ستا – چهارتا –
پنج‌تا ... معلم: نخواستم بابا یه شعر بگو. شاگرد: نابرده رنج گنج – پنج – شش – هفت

************ **

 

 

************ **
یه تهرانیه و یه اصفهانیه و یه ترکه داشتن کنار خیابون میشاشیدن. یه دفعه نیرو
انتظامی میرسه، به تهرونیه میگن: مرتیکه! داری چی کار میکنی؟! میگه: دارم مرگ بر
شاه مینویسم. میگن خوب اشکال نداره. به اصفهانیه میگن: تو داری چه غلطی می‌کنی؟!
‌میگه دارم مینویسم :استقلال آزادی جمهوری اسلامی! بازم می‌گن خوب اشکالی نداره
نوبت به ترکه میرسه، هول میشه نمیدونسته چی بگه، ‌میگه: آقا من سواد ندارم، بیا
خودت بگیر هر چی میخوای بنویس

************ **

یه صندلی بوده که هرکس روش میشسته و دروغ میگفته بادکنک بالای سرش میترکیده
اصفهانیه میشینه میگه مافکر میکنیم آدمای ولخرجی هستیم بادکنک میترکه رشتیه میشینه
میگه ما فکر میکنیم که آدمای با غیرتی هستیم بادکنک میترکه ترکه میشینه میگه ما فکر
میکنیم... بادکنک میترکه

************ **

ارمنیه و ترکه و رشتیه و اصفهانیه یک عمر رفیق بودن . باری ، از بخت بد ، ارمنیه
مرحوم می شه ، باقی رفقا هم میرن تشییع جنازش . رسم این ملت هم گویا این بوده که هر
کدوم از نزدیکان باید دم آخری یک پولی می انداختن تو قبر ، خلاصه اول ترکه میره
بالاسر قبر و کلی گریه زاری می کنه و آخر هم دست می کنه ، ده تا هزاری می اندازه تو
قبر ، بعد رشتیه میاد باز کلی آه و ناله می کنه و بعد هم دست می کنه ده تا هزاری
میندازه تو قبر ، آخری نوبت اصفهانیه می شه ، میاد جلوی قبر کلی گریه زاری می کنه ،
آخرش هم با بغض میگه : شرمنده ، من صبح وقت نشد برم بانک پول بگیرم . بعد یک چک
سی‌هزارتومنی می‌نویسه می اندازه تو قبر ، بیست‌هزارتومن بقیشو برمیدار .

************ **
- به غضنفر می گن: بابات به رحمت ایزدی پیوست.
میگه رحمت ایزدی دیگه کیه؟
می گن نه منظورمون اینه که به دیار باقی شتافت.
میگه دیار باقی دیگه کجاست؟
می گن یعنی دار فانی را وداع گفت.
میگه دار فانی دیگه چجور داریه؟
می گن یعنی رخت از این دنیا بر بست.
میگه منظورتون رو نمی فهمم.
می گن الاغ! بابای خرت مرد
میگه: خر من که بابا نداشت!


************ **
 
- از غضنفر می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه :
آخه من امتحان کردم….. پیاده خیلی راهه


************ **
- ازغضنفر می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟ می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می
کشم بیرون!


************ **
- ازغضنفر می پرسند: می دونی چرا غواص ها به پشت می پرن تو آب؟ می گه: چون اگه به
جلو بپرن می افتن تو قایق!


************ **
- غضنفر می ره عیادت یکی از دوستانش، وقتی می خواد بره به اقوام دوستش که اونجا
بودن، میگه: این دفعه مثل دفعه قبل نکنید، که مریضتون مُرد و منو خبر نکردیدها!

************ **
بار یه لره میره توی بیابان وپتو میندازه روی خودش و میخوابه بعد یه نفر میزنه بهش
میگه ببخشید شما لرید لره میگه وای از زیر پتو هم میفهمن آدم لره
 


نویسنده : soma kamangar

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
30220


:: بازدید امروز :: 
7


:: بازدید دیروز :: 
1


:: درباره خودم ::

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه؟
مدیر وبلاگ : سوما کمانگر[15]
نویسندگان وبلاگ :
soma kamangar (@)[12]


Man says to God: "God, why did you make woman so beautiful?" God says: "So you would love her." "But God," the man says, "why did you make her so dumb?" God says: "So she would love you."

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه؟

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

sara freder[2] . smoking . جوک . فال چای . فال چینی . فال طالع بینی اشکال هندسی . فال طالع بینی پرندگان . 101 ways to save your marriage and stop a divorce or break up . generation gap . how can we be happier . Motherhood Love .

:: مطالب بایگانی شده ::

hello mr baback thanks a lot for your help and collaboration